U zegt: bestelling niet op tijd
Billie zegt: Heeft u een vraag over
bestellen?
U zegt: Nee, ik meld dat de
bestelling er nog niet is.
Billie zegt: Heeft u de bestelling
wel al geplaatst?
U zegt: natuurlijk. De bestelling zou
gisteren arriveren.
Billie zegt: Heeft u de bestelling
wel al geplaatst?
U zegt: Ja. Dat zei ik net.
Billie zegt: Ik snap uw zin helaas
niet. Heeft u de bestelling wel al geplaatst?
U zegt: Ja!!!!
Billie zegt: Heeft u een vraag over
de aflevering van uw bestelling?
U zegt: Ja.
Billie zegt: Aha, gaat het om uw
meest recente bestelling met het elektronica artikel 'Oral-B Elektrische
Tandenborstel Vitality Precision Clean'?
U zegt: Nee. Raad nog een keer.
Billie zegt: Gaat het om de
bestelling met de game 'Speedlink Hdmi Kabel 1.4 1,5 Meter PS3 + Xbox 360'?
U zegt: Goed geraden!
Billie zegt: Ik heb u niet goed
begrepen. Gaat het om de bestelling met de game 'Speedlink Hdmi Kabel 1.4 1,5
Meter PS3 + Xbox 360'?
U zegt: Ja!!!!
Billie zegt: In uitzonderlijke
gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van
een bestelling. Als u 4 november 2013 nog niets heeft ontvangen dan kunt u het
beste even contact met ons opnemen. U kunt de status van uw bestelling volgen
via Track and Trace.
Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt: Dan moet BOL niet zeggen:
Voor 23:00 uur besteld, is morgen in huis!
Billie zegt: Ik heb u niet begrepen.
Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt: Billie beetje dom?
Billie zegt: Dat begreep ik niet.
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Tsja...
Billie zegt: Sorry, dat snapte ik
even niet. Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Ja.
Billie zegt: Ik kan u doorverbinden
met een Live Chat medewerker. Dit is een echt persoon. Wilt u dat?
U zegt: doe maar
Billie zegt: Moment.
Billie zegt: Ik ga u nu doorverbinden
met een Live Chat medewerker, dit duurt maximaal twee minuten.
Billie zegt: Het doorverbinden is
gelukt.
Binnen enkele
ogenblikken zal een Live Chat medewerker het gesprek overnemen...
Femke zegt: Goedemiddag, u chat met
Femke. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt: Bestelling die woensdag is
geplaats, en donderdag zou arriveren, is er nog steeds niet.
Femke zegt: Ik begrijp dat dit
vervelend is. Heeft u het bestelnummer voor mij?
U zegt: 820172750
Femke zegt: Ik haal de informatie
erbij voor u. Heeft u een moment geduld?
U zegt: Jazeker.
Femke zegt: Helaas is deze zending
vertraagd in het verzendtraject. Het is mogelijk dat de zending op korte
termijn getraceerd wordt en alsnog bezorgd wordt. Om deze reden verzoeken wij u
vriendelijk om nog enkele dagen geduld te hebben. Ik wil u vragen geduld te
hebben tot 4-11-2013. Eerder kan en mag ik geen actie ondernemen.
U zegt: BOL moet dan niet zeggen:
voor 23.00 besteld, morgen in huis... als BOL dat niet waar kan maken.
Femke zegt: Ik begrijp dat het erg
vervelend is dat uw zending niet op tijd is bezorgd. Wij doen onze uiterste
best om pakketen op tijd en netjes bij u te krijgen. Helaas treed er soms een
vertraging op bij de post. Wij zullen uiteraard verder onderzoek doen, maar ik
u moet u toch vriendelijk vragen nog even geduld te hebben.
U zegt: Dankjewel Femke, mag ik
Billie nog even?
Femke zegt: Ja, dat kan. Ik zal het
chatgesprek beeindigen. Ik bedank u voor het gesprek en wens u een fijne dag
toe
Billie zegt: Het Live Chat gesprek is
beëindigd. Welkom terug bij de Virtuele Assistent van bol.com. Wij vinden uw
mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in uw tevredenheid en wensen,
verzoeken wij u deze vraag te beantwoorden:
Billie zegt: In hoeverre was u
tevreden over de support van Live Chat medewerker (op een schaal van 1 tot 5
waarbij 5 = zeer tevreden; 1 = zeer ontevreden)?
U zegt: Femke deed erg haar best. Dat
kunnen we over jou niet zeggen. De meeste keren begreep je me niet eens. Waarom
werk je eigenlijk bij BOL? Krijg je salaris of is dit een taakstraf ofzo?
Billie zegt: Vriendelijk bedankt en
tot ziens! Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
U zegt: Jaja, draai er maar omheen...
Billie zegt: Ik heb u helaas niet
goed begrepen. Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Ik ben bang dat ik het
gesprek nu maar ga beeindigen...
Billie zegt: Ik snap u helaas niet.
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Pfff...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten